Top posting users this month
No user |
Kdo je přítomen
Celkem je zde přítomno 3 uživatelů : 0 registrovaných, 0 skrytých a 3 Anonymních nikdo není přítomen
Nejvíce zde bylo současně přítomno 79 uživatelů dne 27th October 2024, 07:33
Statistiky v Blitzu
Strana 1 z 1
Statistiky v Blitzu
Jste li začínající hráč, tak nemůžete vědět, co po vás kolegové v klanu budou chtít. V pravidlech klanu je uvedeno, že máte jako nováček povinnost, během prvního měsíce členství v klanu, zlepšit své statistiky. Nezkušený hráč nemá často potuchy co má vlastně zlepšit. Přitom právě statistiky jsou důležitým ukazatelem kvality a hodnoty hráče pro klan. Pokud si rozkliknete kartu "Záznam", je v levém dolním rohu vaší garáže, uvidíte vaše statistiky.
Karta "Shrnutí"
První obrazovka vám ukazuje (zleva nahoře) počet bitev ; vítězství (winrate, WR %) ; osobní hodnocení ( ukazuje míru vaší úspěšnosti, vychází z více faktorů. Z počtu vítězství, z počtu poškození s vaší pomocí, z průměrného poškození za bitvu, z průměrných zk za bitvu, z poměru přežití) ; průměrné zk za bitvu ( ukazuje kolik zkušeností získáte PRŮMĚRNĚ za bitvu, vypočteno ze všech vozidel) ; maximum zkušeností získaných v bitvě ( vámi dosažený nejlepší výsledek).
Druhý řádek shora
Průměrné poškození za bitvu ( vypočítáno ze všech vozidel) ; počet zásahů ( celková úspěšnost zásahů se všemi vozidly) ; maximum zničených v bitvě ( ukazuje kolik vozidel jste zničili v nejlepší bitvě, nemusí být vítězná); vzorný tankista, Hrdina ( tzv Mko, zobrazuje kolik vozidel ovládáte na mistrovské úrovni, získáte jej tak, že vaše maximální zk v bitvě budou lepší než 99% zk všech hráčů kteří hráli se stejným vozidlem za posledních 7 dní).
Hodnotná ocenění nejsou pro váš postup hrou nijak zásadně důležitá, předchozí statistiky jsou ovšem velmi důležité.
Karta "Ocenění"
Zde se nachází vámi získané medaile a ocenění. Pokud na některou kliknete, uvidíte za co jste ji získali, nebo jak ji získat.
Karta "Statistiky"
Pokud kliknete na tlačítko "statistiky" uvidíte souhrnný detailní přehled svého výkonu.
První sloupec
Nepřátel zničeno - ukazuje kolik nepřátel jste zničili ve všech bitvách.
Zničen - ukazuje kolikrát jste byli zničeni ve všech bitvách (ideálně by mělo být toto číslo co nejnižší, nebo přibližně stejné jako předchozí hodnota. Naprosto špatně je, pokud je toto číslo vyšší, ovšem i toto nemusí být vždy pravda, obzvláště pokud často bojujete v první linii).
Poměr zničení - hodnota ukazuje vaši efektivitu v bitvě (vaši užitečnost vzhledem k udělené dmg)
Poškození - ukazuje počet bodů HP které jste nastříleli
Obdržené poškození - hodnota poškození, které jste obdrželi. ( toto číslo musí být nižší než předchozí hodnota. Není li to tak, děláte něco špatně).
Poměr poškození - hodnota ukazuje celkové poškození děleno počtem bitev.
Druhý sloupec
Průměrný počet nepřátel zničených za bitvu - hodnota zobrazuje kolik nepřátel zničíte průměrně za jednu bitvu (vypočteno ze všech bitev, číslo by mělo být vyšší nebo rovno 1).
Maximum zničených v bitvě - maximální počet zničených vozidel v jedné bitvě
Průměrné poškození způsobené za bitvu - výše dmg kterou nastřílíte za jednu bitvu na všech vozidlech
Průměrné poškození obdržené za bitvu - výše dmg kterou obdržíte za jednu bitvu na všech vozidlech
Průměrný počet vozidel detekovaných za bitvu - tzv spott, z této hodnoty lze vyčíst jestli hráč hraje často v první linii nebo spíše "kempí". Hodnota je ovšem velmi ovlivněna typem vozidla.
Karta "Vozidla"
Zobrazuje rozpis hodnot u jednotlivých strojů.
Na co se zaměřit.
Winrate
Hráči často jako ukazatel úspěšnosti uvádějí své WR. Tato hodnota je ovšem značně matoucí a nevypovídá o kvalitě hráče mnoho. Hráč může mít například WR vysoký ale pouze na nižších tierech. Nicméně lze si o hráči udělat první, ač zkreslený obrázek.
Pokud je vaše hodnota nižší než 46% jste na tom dost špatně. Zde je nutné se zaměřit na pochopení hry jako celku. Nastudovat mapy, pozice, strategii. Hodnota winrate zobrazuje kolik bitev průměrně vyhrajete (proto je zavádějící, nebere v potaz skill hráče. Obecně ovšem platí, že hráč s dobrým skillem má hodnoty WR nad padesát a vyšší).
Pokud je WR nad 46 - 49% již lze mluvit o pokročilém hráči, protože maximální WR nejlepších hráčů se pohybuje okolo 80%, takových hráčů je ovšem méně než 1%. Zde je pořád co zlepšovat. Bude ovšem nutné se zaměřit nejen na výše uvedené nastudování map, pozic, strategie, ale i na celkové udělené poškození a vaši míru mortality (poměr zničení a výši obdrženého poškození). Ideálně musíte v bitvě udělit poškození minimálně ve stejné výši jako je počet HP vašeho stroje, ale raději vyšší. Toto se pak odráží i ve statistice výdělku.
Pokud je váš WR 49 - 51% jste již průměrným hráčem. Takový hráč už zpravidla ví jak se pohybovat po mapách, hraje strategicky a ví kde je jeho místo. ( Ovšem pozor! Nedejte se mýlit hodnotu WR. Vysoké WR se mění, výrazně, s počtem bitev! Pokud tedy budete mít hráče s WR 60% ale např 100 bitvami, nelze jej dle tohoto klíče hodnotit. Hodnotit dle tohoto klíče lze hráče přibližně od 1000 bitev, lépe ovšem ještě více. Hráč s WR 49% ale 1000 bitev je na tom se skillem rozhodně lépe než výše uvedený hráč s WR 60%.
Pokud je váš WR 51 - 55% zde už můžeme hovořit o hráči nadprůměrném. Svým výkonem je schopen výrazně ovlivnit bitvu. Četa takových hráčů může vybít celý nepřátelský tým. Problémem je, že tito hráči očekávají podobný výkon od spoluhráčů a ten takový většinou není, protože nadprůměrných hráčů je cca 30% Toto pak vede k různým konspiračním teoriím o tzv noobauře ( jde vlastně o zvýhodnění horších hráčů oproti lepším v rámci systému hry. Příkladem můžou být nesmyslně odražené střely, mizející výstřel, podprůměrná dmg na výstřel atd. Toto má na svědomí tzv RNG (Random Number Generator), který právě tyto hodnoty vypočítává na bázi "náhody"). Tito hráči většinou již záměrně pracují na svém dalším zlepšení, někdy je ovšem obtížné udržet statistiku WR v této výši, natož se dále zlepšovat.
Pokud je váš WR 55 - 69%. Takový hráč již patří do skupiny velmi dobrých hráčů. Platí kombinace výše zmíněného.
Pokud je váš WR 69 - 74%. Zde již mluvíme o hráčích unikátních, kterých je sotva 5%. Platí kombinace výše uvedeného a již lze mluvit o talentu pro hru.
Pokud je váš WR 74%> již spadáte do skupiny superunikátních hráčů. Jednoznačně máte talent pro hru, víte jak se pohybovat po mapě, využívat terén a potencionál vozidla.
Průměrné poškození
Tato hodnota vypovídá o hráči mnoho. Vaše průměrné poškození vlastně zobrazuje jak efektivní a prospěšný jste pro tým. Čím je tato hodnota vyšší, tím větší je váš přínos. Stejně tak tato hodnota určuje, kolik průměrně za bitvu vyděláte kreditů a získáte zkušeností. Budeme li mluvit o průměrné hodnotě pohybuje se někde kolem 700 - 800 bodů dmg. Hodnota nižší je již špatně, ale opět se odvíjí od průměrného tieru hráče a také podle tieru se kterým hráč nejčastěji hraje ( logicky neudělíte s vozidlem na IV tieru poškození jako se strojem tierů vyšších, toto není možné, až na naprosto výjimečné případy). Cokoliv nad 800 bodů dmg je již v pořádku ( znovu ale platí hodnoty branné napříč všemi tiery a z po X. Pokud tedy nemáte tier X a s ním minimálně 100 bitev, je výsledek zkreslený). Katastrofou jsou hráči, kteří se hrnou do nejvyšších tierů a jejich poškození je podprůměrné. Průměrná hodnota uděleného poškození by měla být přibližně stejná jako je výdrž (HP) daného stroje, např u KV1 alespoň 500+. (výdrž KV1 je 720HP). Tuto hodnotu lze časem zvyšovat (až dostanete TOPOVÝ tank do ruky. Většinou až po 200> bitvách. Hodnotu průměrného poškození může výrazně ovlivnit i výběr kanónu, který je na stroj lafetován. Výběr je široký a vyžaduje dobrou znalost stroje i s přihlédnutím k hernímu stylu, který hráč preferuje.
Vidíte, že se jedná poměrně o složitou veličinu se spoustou proměnných, která je k širší diskusi a nelze ji jednoduše popsat.
Průměrné zkušenosti
Tato hodnota přímo souvisí s výkonem ve hře. Hodnota je udávána cca kolem 730 zk za bitvu. Čím vyšší hodnota je, tím efektivnější je hráč. Znovu platí, že je nutné přihlédnout k počtu bitev a průměrnému tieru.
Udělené a přijaté průměrné poškození
Tyto dvě hodnoty by měly být minimálně stejné, lépe však, když je hodnota uděleného poškození vyšší než poškození obdržené. Zde vidíme, jak efektivní je hráč v bitvě, zda umí využít terén a potenciál stroje. Umí li úhlovat, sidescrapovat atd. Pokud tyto techniky ovládá, mělo by přijaté poškození výrazně nižší než poškození udělené.
Problém nastává, je li udělené poškození výrazně nižší než poškození přijaté. Může trvat velmi dlouho, než se vám podaří tento rozdíl smazat, natož se dostat do plusových hodnot. Je nutné se na toto zaměřit co nejdříve!
Zničen, zničeno
Již z názvu vyplývá, že jde o rozdíl mezi počtem vámi zničených strojů, oproti tomu, kolikrát zničili vás. Tato hodnota přímo souvisí s uděleným a přijatým poškozením. Ideálně pokud je vámi zničených strojů více.
Win7 a Win8
Tyto hodnoty nejlépe vystihují skill hráče. Jedná se o mediány poměru uděleného poškození, počtu přežitých bitev atd. Kompletní informace doporučuji vygooglit, nerad bych uváděl lidi v omyl. Čím je váš Win8 vyšší, tím efektivnější jste hráč. Tyto hodnoty najdete na stránkách [You must be registered and logged in to see this link.] a [You must be registered and logged in to see this link.]
Závěrem
Vidíte, že problematika zlepšení hráčů je opravdu obsáhlá a hodná případné diskuse. Ještě uvedu, že většina statistik vychází ze statistik WG. Žebříček WR jsem sestavil na základě svých zkušeností a nemusí tedy souhlasit s jinými uváděnými hodnotami ( například hodnocení efektivity hráčů dle win8).
Karta "Shrnutí"
První obrazovka vám ukazuje (zleva nahoře) počet bitev ; vítězství (winrate, WR %) ; osobní hodnocení ( ukazuje míru vaší úspěšnosti, vychází z více faktorů. Z počtu vítězství, z počtu poškození s vaší pomocí, z průměrného poškození za bitvu, z průměrných zk za bitvu, z poměru přežití) ; průměrné zk za bitvu ( ukazuje kolik zkušeností získáte PRŮMĚRNĚ za bitvu, vypočteno ze všech vozidel) ; maximum zkušeností získaných v bitvě ( vámi dosažený nejlepší výsledek).
Druhý řádek shora
Průměrné poškození za bitvu ( vypočítáno ze všech vozidel) ; počet zásahů ( celková úspěšnost zásahů se všemi vozidly) ; maximum zničených v bitvě ( ukazuje kolik vozidel jste zničili v nejlepší bitvě, nemusí být vítězná); vzorný tankista, Hrdina ( tzv Mko, zobrazuje kolik vozidel ovládáte na mistrovské úrovni, získáte jej tak, že vaše maximální zk v bitvě budou lepší než 99% zk všech hráčů kteří hráli se stejným vozidlem za posledních 7 dní).
Hodnotná ocenění nejsou pro váš postup hrou nijak zásadně důležitá, předchozí statistiky jsou ovšem velmi důležité.
Karta "Ocenění"
Zde se nachází vámi získané medaile a ocenění. Pokud na některou kliknete, uvidíte za co jste ji získali, nebo jak ji získat.
Karta "Statistiky"
Pokud kliknete na tlačítko "statistiky" uvidíte souhrnný detailní přehled svého výkonu.
První sloupec
Nepřátel zničeno - ukazuje kolik nepřátel jste zničili ve všech bitvách.
Zničen - ukazuje kolikrát jste byli zničeni ve všech bitvách (ideálně by mělo být toto číslo co nejnižší, nebo přibližně stejné jako předchozí hodnota. Naprosto špatně je, pokud je toto číslo vyšší, ovšem i toto nemusí být vždy pravda, obzvláště pokud často bojujete v první linii).
Poměr zničení - hodnota ukazuje vaši efektivitu v bitvě (vaši užitečnost vzhledem k udělené dmg)
Poškození - ukazuje počet bodů HP které jste nastříleli
Obdržené poškození - hodnota poškození, které jste obdrželi. ( toto číslo musí být nižší než předchozí hodnota. Není li to tak, děláte něco špatně).
Poměr poškození - hodnota ukazuje celkové poškození děleno počtem bitev.
Druhý sloupec
Průměrný počet nepřátel zničených za bitvu - hodnota zobrazuje kolik nepřátel zničíte průměrně za jednu bitvu (vypočteno ze všech bitev, číslo by mělo být vyšší nebo rovno 1).
Maximum zničených v bitvě - maximální počet zničených vozidel v jedné bitvě
Průměrné poškození způsobené za bitvu - výše dmg kterou nastřílíte za jednu bitvu na všech vozidlech
Průměrné poškození obdržené za bitvu - výše dmg kterou obdržíte za jednu bitvu na všech vozidlech
Průměrný počet vozidel detekovaných za bitvu - tzv spott, z této hodnoty lze vyčíst jestli hráč hraje často v první linii nebo spíše "kempí". Hodnota je ovšem velmi ovlivněna typem vozidla.
Karta "Vozidla"
Zobrazuje rozpis hodnot u jednotlivých strojů.
Na co se zaměřit.
Winrate
Hráči často jako ukazatel úspěšnosti uvádějí své WR. Tato hodnota je ovšem značně matoucí a nevypovídá o kvalitě hráče mnoho. Hráč může mít například WR vysoký ale pouze na nižších tierech. Nicméně lze si o hráči udělat první, ač zkreslený obrázek.
Pokud je vaše hodnota nižší než 46% jste na tom dost špatně. Zde je nutné se zaměřit na pochopení hry jako celku. Nastudovat mapy, pozice, strategii. Hodnota winrate zobrazuje kolik bitev průměrně vyhrajete (proto je zavádějící, nebere v potaz skill hráče. Obecně ovšem platí, že hráč s dobrým skillem má hodnoty WR nad padesát a vyšší).
Pokud je WR nad 46 - 49% již lze mluvit o pokročilém hráči, protože maximální WR nejlepších hráčů se pohybuje okolo 80%, takových hráčů je ovšem méně než 1%. Zde je pořád co zlepšovat. Bude ovšem nutné se zaměřit nejen na výše uvedené nastudování map, pozic, strategie, ale i na celkové udělené poškození a vaši míru mortality (poměr zničení a výši obdrženého poškození). Ideálně musíte v bitvě udělit poškození minimálně ve stejné výši jako je počet HP vašeho stroje, ale raději vyšší. Toto se pak odráží i ve statistice výdělku.
Pokud je váš WR 49 - 51% jste již průměrným hráčem. Takový hráč už zpravidla ví jak se pohybovat po mapách, hraje strategicky a ví kde je jeho místo. ( Ovšem pozor! Nedejte se mýlit hodnotu WR. Vysoké WR se mění, výrazně, s počtem bitev! Pokud tedy budete mít hráče s WR 60% ale např 100 bitvami, nelze jej dle tohoto klíče hodnotit. Hodnotit dle tohoto klíče lze hráče přibližně od 1000 bitev, lépe ovšem ještě více. Hráč s WR 49% ale 1000 bitev je na tom se skillem rozhodně lépe než výše uvedený hráč s WR 60%.
Pokud je váš WR 51 - 55% zde už můžeme hovořit o hráči nadprůměrném. Svým výkonem je schopen výrazně ovlivnit bitvu. Četa takových hráčů může vybít celý nepřátelský tým. Problémem je, že tito hráči očekávají podobný výkon od spoluhráčů a ten takový většinou není, protože nadprůměrných hráčů je cca 30% Toto pak vede k různým konspiračním teoriím o tzv noobauře ( jde vlastně o zvýhodnění horších hráčů oproti lepším v rámci systému hry. Příkladem můžou být nesmyslně odražené střely, mizející výstřel, podprůměrná dmg na výstřel atd. Toto má na svědomí tzv RNG (Random Number Generator), který právě tyto hodnoty vypočítává na bázi "náhody"). Tito hráči většinou již záměrně pracují na svém dalším zlepšení, někdy je ovšem obtížné udržet statistiku WR v této výši, natož se dále zlepšovat.
Pokud je váš WR 55 - 69%. Takový hráč již patří do skupiny velmi dobrých hráčů. Platí kombinace výše zmíněného.
Pokud je váš WR 69 - 74%. Zde již mluvíme o hráčích unikátních, kterých je sotva 5%. Platí kombinace výše uvedeného a již lze mluvit o talentu pro hru.
Pokud je váš WR 74%> již spadáte do skupiny superunikátních hráčů. Jednoznačně máte talent pro hru, víte jak se pohybovat po mapě, využívat terén a potencionál vozidla.
Průměrné poškození
Tato hodnota vypovídá o hráči mnoho. Vaše průměrné poškození vlastně zobrazuje jak efektivní a prospěšný jste pro tým. Čím je tato hodnota vyšší, tím větší je váš přínos. Stejně tak tato hodnota určuje, kolik průměrně za bitvu vyděláte kreditů a získáte zkušeností. Budeme li mluvit o průměrné hodnotě pohybuje se někde kolem 700 - 800 bodů dmg. Hodnota nižší je již špatně, ale opět se odvíjí od průměrného tieru hráče a také podle tieru se kterým hráč nejčastěji hraje ( logicky neudělíte s vozidlem na IV tieru poškození jako se strojem tierů vyšších, toto není možné, až na naprosto výjimečné případy). Cokoliv nad 800 bodů dmg je již v pořádku ( znovu ale platí hodnoty branné napříč všemi tiery a z po X. Pokud tedy nemáte tier X a s ním minimálně 100 bitev, je výsledek zkreslený). Katastrofou jsou hráči, kteří se hrnou do nejvyšších tierů a jejich poškození je podprůměrné. Průměrná hodnota uděleného poškození by měla být přibližně stejná jako je výdrž (HP) daného stroje, např u KV1 alespoň 500+. (výdrž KV1 je 720HP). Tuto hodnotu lze časem zvyšovat (až dostanete TOPOVÝ tank do ruky. Většinou až po 200> bitvách. Hodnotu průměrného poškození může výrazně ovlivnit i výběr kanónu, který je na stroj lafetován. Výběr je široký a vyžaduje dobrou znalost stroje i s přihlédnutím k hernímu stylu, který hráč preferuje.
Vidíte, že se jedná poměrně o složitou veličinu se spoustou proměnných, která je k širší diskusi a nelze ji jednoduše popsat.
Průměrné zkušenosti
Tato hodnota přímo souvisí s výkonem ve hře. Hodnota je udávána cca kolem 730 zk za bitvu. Čím vyšší hodnota je, tím efektivnější je hráč. Znovu platí, že je nutné přihlédnout k počtu bitev a průměrnému tieru.
Udělené a přijaté průměrné poškození
Tyto dvě hodnoty by měly být minimálně stejné, lépe však, když je hodnota uděleného poškození vyšší než poškození obdržené. Zde vidíme, jak efektivní je hráč v bitvě, zda umí využít terén a potenciál stroje. Umí li úhlovat, sidescrapovat atd. Pokud tyto techniky ovládá, mělo by přijaté poškození výrazně nižší než poškození udělené.
Problém nastává, je li udělené poškození výrazně nižší než poškození přijaté. Může trvat velmi dlouho, než se vám podaří tento rozdíl smazat, natož se dostat do plusových hodnot. Je nutné se na toto zaměřit co nejdříve!
Zničen, zničeno
Již z názvu vyplývá, že jde o rozdíl mezi počtem vámi zničených strojů, oproti tomu, kolikrát zničili vás. Tato hodnota přímo souvisí s uděleným a přijatým poškozením. Ideálně pokud je vámi zničených strojů více.
Win7 a Win8
Tyto hodnoty nejlépe vystihují skill hráče. Jedná se o mediány poměru uděleného poškození, počtu přežitých bitev atd. Kompletní informace doporučuji vygooglit, nerad bych uváděl lidi v omyl. Čím je váš Win8 vyšší, tím efektivnější jste hráč. Tyto hodnoty najdete na stránkách [You must be registered and logged in to see this link.] a [You must be registered and logged in to see this link.]
Závěrem
Vidíte, že problematika zlepšení hráčů je opravdu obsáhlá a hodná případné diskuse. Ještě uvedu, že většina statistik vychází ze statistik WG. Žebříček WR jsem sestavil na základě svých zkušeností a nemusí tedy souhlasit s jinými uváděnými hodnotami ( například hodnocení efektivity hráčů dle win8).
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru